Πληροφορίες αποστολής

Τα κόστη παράδοσης διαμορφώνονται – ανά παραγγελία – ανάλογα με τον τόπο αποστολής ως εξής:

  • Αποστολές σε όλη την Ελλάδα:
    Το κόστος αποστολής των παραγγελιών σε όλη την Ελλάδα ανέρχεται στο ποσό των 2€, ενώ εάν η αξία της παραγγελίας σας κυμαίνεται άνω των εβδομήντα ευρώ (50,00€), τότε η αποστολή της παραγγελίας σας είναι ΔΩΡΕΑΝ. Το κόστος αυτό είναι δυνατό να μεταβάλλεται ανάλογα με τον όγκο και το βάρος της παραγγελίας (πχ. υπέρβαρο δέμα), πάντα κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη-αγοραστή. Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας κυμαίνεται από μια (1) έως και τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής της. Τα δέματα παραδίδονται στην υποδεικνυόμενη διεύθυνση από Δευτέρα έως Παρασκευή, μεταξύ 08:00 και 20:00.
  • Αποστολές στην Κύπρο:
    Το κόστος αποστολής των παραγγελιών στην Κύπρο ανέρχεται στο ποσό των 15 €.  Το κόστος αυτό είναι δυνατό να μεταβάλλεται ανάλογα με τον όγκο και το βάρους της παραγγελίας (πχ. υπέρβαρο δέμα), πάντα κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη-αγοραστή. Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας κυμαίνεται από δύο (2) έως και πέντε (5) εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής της. Τα δέματα παραδίδονται στην υποδεικνυόμενη διεύθυνση από Δευτέρα έως Παρασκευή, μεταξύ 08:00 και 20:00.
  • Παραλαβή από το κατάστημα:
    Η παραλαβή της παραγγελίας από το κατάστημα της Εταιρείας είναι ΔΩΡΕΑΝ και πραγματοποιείται εντός δύο (2) εργασίμων ημερών, σύμφωνα με το ωράριο των καταστημάτων, με την επίδειξη της αστυνομικής σας ταυτότητας και του αριθμού παραγγελίας που σας εστάλη στην δηλωθείσα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εφόσον πρώτα έχετε ενημερωθεί (μέσω email ή τηλεφώνου) για την άφιξη της παραγγελίας σας σε αυτό.

Οι couriers μας παραδίδουν μεταξύ 8 π.μ. και 6 μ.μ. από Δευτέρα έως Παρασκευή. Όλες οι παραδόσεις πρέπει να υπογραφούν. Κατά την παράδοση, επιθεωρήστε τη συσκευασία για ζημιές. Εάν φαίνεται ότι τα προϊόντα έχουν υποστεί ζημιά, παρακαλούμε μην αποδέχεστε την αποστολή.

  • Πώς μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;

Θα μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας με τρεις τρόπους:

  • Μέσω του email επιβεβαίωσης αποστολής:

Κάντε κλικ στο κομμάτι και στον αριθμό ανίχνευσης που βρίσκετε στο email επιβεβαίωσης αποστολής.

  • Online στο Bella Scarpa:

Συνδεθείτε, μεταβείτε στο “Ο λογαριασμός μου” και δείτε την ενότητα “Παραγγελίες” για να ελέγξετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας και την κατάσταση αποστολής. Ο αριθμός παρακολούθησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον ιστότοπο του courier για να ελέγξει την τρέχουσα τοποθεσία της αποστολής.

  • Διαδικτυακά στην ιστοσελίδα του courier:

Μεταβείτε στο τμήμα παρακολούθησης και ανίχνευσης του ιστότοπου του κούριερ και συμπληρώστε τον αριθμό παρακολούθησης και εντοπισμού που μπορείτε να βρείτε στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης αποστολής:

 

Δεν έλαβα τον αριθμό παρακολούθησης μου. Μπορείτε να βοηθήσετε ;

Θα λάβετε τον αριθμό παρακολούθησής σας στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης αποστολής όταν ενεργοποιηθεί στον ιστότοπο του courier. Αυτό συνήθως διαρκεί 1-2 εργάσιμες ημέρες μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας.

Εάν δεν έχετε λάβει το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός αυτού του χρονικού πλαισίου, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τους φακέλους ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή ανεπιθύμητης αλληλογραφίας στον λογαριασμό σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (μερικές φορές το email μπορεί να καταλήξει εκεί).

Αν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να το βρείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για την παρακολούθηση πληροφοριών.

 

Πότε θα αποστείλετε την παραγγελία μου;

Θέλουμε να λάβετε τη νέα σας αγορά το συντομότερο δυνατό! Γι ‘αυτό ξεκινάμε την προετοιμασία των παραγγελιών σας μόλις λάβουμε την πληρωμή σας. Εάν ένα στοιχείο που παραγγείλατε είναι εξαντλημένο, θα προσπαθήσουμε να το αποστείλουμε το συντομότερο δυνατον. Στην περίπτωση αυτή, ο χρόνος επεξεργασίας και παράδοσης της παραγγελίας μπορεί να είναι λίγο μεγαλύτερος.

Εάν πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα ξεκινήσουμε την επεξεργασία της την επόμενη Δευτέρα.

Τι συμβαίνει εάν δεν είμαι στο σπίτι όταν παραδοθεί η παραγγελία μου;

Οι μεταφορείς θα πραγματοποιήσουν γενικά έως και 3 προσπάθειες να παραδώσουν την παραγγελία σας στην επιλεγμένη διεύθυνση. Εάν δεν είστε εκεί, ο οδηγός μπορεί να το πάει σε ένα κοντινό σημείο συλλογής, όπου μπορείτε στη συνέχεια να το συλλέξετ. (Η τοποθεσία είναι διαθέσιμη στην παρακολούθηση ή στο δελτίο παράδοσης που αφήνει ο οδηγός.)

Αν δεν παραλάβετε το δέμα την  εργάσιμη ημέρα μετά την πρώτη προσπάθεια παράδοσης, θα επιστραφεί στη Bella Scarpa. Δυστυχώς, δεν είναι δυνατόν να κανονίσουμε μια νέα παράδοση σε αυτό το σημείο, αλλά είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να τοποθετήσετε μια νέα παραγγελία.

Εισήγαγα μια λάθος διεύθυνση αποστολής. Τι τώρα ;

Ωχ. Δυστυχώς, δεν έχουμε τη δυνατότητα να αλλάξουμε τη διεύθυνση αποστολής όταν έχει τοποθετηθεί μια παραγγελία. Αυτό συμβαίνει επειδή δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η αλλαγή στο σύστημά μας θα είναι αποτελεσματική πριν από την αποστολή και επίσης να αποφευχθεί τυχόν απάτη. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον ταχυμεταφορέα για συμβουλές.

Εάν η παραγγελία σας βρίσκεται ήδη υπό διαμετακόμιση και ο courier δεν μπορεί να το παραδώσει λόγω λάθους διεύθυνσης, θα επιστρέψει αυτόματα στην αποθήκη μας και θα επιστραφεί.

Σας συμβουλεύουμε να ελέγξετε και να ενημερώσετε τα στοιχεία αποστολής στο λογαριασμό σας στη Bella Scarpa για να αποφύγετε τυχόν μελλοντικά προβλήματα.

 

Η παράδοσή μου καθυστερεί!

Πάντα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι η παραγγελία σας θα είναι μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Περιστασιακά, μπορεί να συμβούν καθυστερήσεις, οι οποίες είναι συχνά εκτός ελέγχου μας. Σε αυτήν την περίπτωση, θα προσπαθήσουμε πάντα να σας ενημερώσουμε εκ των προτέρων. Αλλά ακόμα και αν η παραγγελία σας έχει καθυστέρηση, μην ανησυχείτε: οι ταχυμεταφορική σύντομα θα βρίσκετε στην πόρτα σας.

Η παρακολούθηση λέει ότι η παραγγελία μου παραδόθηκε αλλά δεν την έλαβα ποτέ!

Καταλαβαίνουμε ότι είναι τρομακτικό! Ελέγξτε με τους γείτονές σας για να δείτε αν κάποιος από αυτούς έλαβε το πακέτο για εσάς. Εάν δεν μπορείτε να το βρείτε, επικοινωνήστε μαζί μας για βοήθεια. Θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να εντοπίσουμε την παραγγελία σας για εσάς.

Επώνυμα Παπούτσια Γυναικεία - Ανδρικά | BellaScarpa.gr