Online αγορές

Η παραγγελία στη BellaScarpa.gr είναι ασφαλής και εύκολη. Απολαύστε την εμπειρία λιανικής πώλησης BellaScarpa.gr χωρίς να αφήσετε την άνεση του σπιτιού σας!

Βήμα 1: Αναζήτηση για προϊόντα

Επιλέξτε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε από την εκτενή συλλογή παπουτσιών. Μπορείτε να αναζητήσετε στον ιστότοπο ανά κατηγορία και φύλο και να περιορίσετε περαιτέρω τη μάρκα, το μέγεθος, το χρώμα και την τιμή. Εναλλακτικά, αν γνωρίζετε ήδη τι ψάχνετε, μπορείτε απλά να εισάγετε την περιγραφή ή το όνομα του προϊόντος στο πεδίο “Αναζήτηση” και θα κατευθυνθείτε στην κατάλληλη σελίδα προϊόντος. Από τη σελίδα του προϊόντος, επιλέξτε το μέγεθος και την ποσότητα του αντικειμένου που θέλετε να αγοράσετε και προσθέστε το στο καλάθι αγορών σας χρησιμοποιώντας το ειδικό κουμπί. Τώρα μπορείτε να συνεχίσετε να ψωνίζετε ή να προχωρήσετε με το check-out κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο Τσάντα αγορών στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας.

Βήμα 2: Ολοκλήρωση της παραγγελίας

Όταν είστε έτοιμοι να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, δείτε το καλάθι αγορών για να ελέγξετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Εδώ θα μπορείτε επίσης να προσθέσετε έναν κωδικό έκπτωσης αν έχετε ένα. Όταν ψωνίζετε μαζί μας, θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε έναν λογαριασμό για να αποθηκεύσετε τα δεδομένα σας: αυτά είναι αυστηρά εμπιστευτικά και θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την επεξεργασία της παραγγελίας σας. Με αυτόν τον τρόπο, την επόμενη φορά που θα πραγματοποιήσετε μια παραγγελία, θα είστε έτοιμοι να ψωνίσετε με μερικά μόνο κλικ! Ωστόσο, αν προτιμάτε, θα μπορείτε να κάνετε μια παραγγελία χωρίς να εγγραφείτε. Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία παραγγελίας, θα σας αποσταλεί ένα μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας. Επίσης, θα μπορείτε να δείτε την παραγγελία σας στην ενότητα “Ο λογαριασμός μου”.

Βήμα 4: Αποστολή παραγγελίας

Μόλις λάβουμε την πληρωμή (η οποία μπορεί να διαρκέσει μερικά λεπτά ή αρκετές ώρες ανάλογα με την τράπεζά σας), θα στείλουμε μια δεύτερη επιβεβαίωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και θα ξεκινήσουμε την προετοιμασία της παραγγελίας σας. Μόλις παραδώσουμε το πακέτο σας στον courier μας, θα λάβετε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης αποστολής με τον αριθμό παρακολούθησης του courier. Επίσης, θα μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελία σας από την ενότητα “Ο λογαριασμός μου”.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Το BellaScarpa.gr αντιλαμβάνεται ότι μπορείτε μερικές φορές να αλλάξετε γνώμη. Μπορείτε να ακυρώσετε οποιαδήποτε παραγγελία δωρεάν και χωρίς καμία εξήγηση, υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ακόμη αποσταλεί. Δεδομένου ότι προσπαθούμε να μεταφέρουμε τα στοιχεία σας το συντομότερο δυνατό, αυτό το χρονικό πλαίσιο είναι γενικά πολύ σύντομο, οπότε παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών το συντομότερο δυνατό.

Μπορώ να προσθέσω στοιχεία ή να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;

Για να διασφαλίσουμε ότι θα λάβετε τα στοιχεία σας το συντομότερο δυνατό, σχεδιάσαμε ένα σύστημα όπου η παραγγελία μεταφέρεται γρήγορα στην αποθήκη μας. Δεδομένης αυτής της ταχύτητας, δεν μπορούμε να αλλάξουμε τα περιεχόμενα μιας παραγγελίας μόλις αυτή τοποθετηθεί. Συγνώμη! Μπορείτε, βεβαίως, να τοποθετήσετε μια ξεχωριστή παραγγελία για επιπλέον στοιχεία ή να επιστρέψετε, με δική σας χρέωση, οποιοδήποτε στοιχείο δεν σας ικανοποιεί.

Εάν αντιληφθείτε ότι πρέπει να ακυρώσετε μια παραγγελία αμέσως μετά την τοποθέτησή της, η ακύρωσή της ενδέχεται να είναι ακόμα δυνατή. Σε αυτή την περίπτωση, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών για βοήθεια!

Μπορώ να τοποθετήσω την παραγγελία μου μέσω τηλεφώνου ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;

Θα θέλαμε να σας βοηθήσουμε, αλλά για την αμοιβαία μας ασφάλεια (να σκεφτούμε την ιδιωτικότητα και την προστασία των δεδομένων), δεν μπορούμε να δεχόμαστε παραγγελίες μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η τελική σας παραγγελία μπορεί να γίνει μόνο μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος! Μπορείτε, φυσικά, να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιεσδήποτε ερωτήσεις έχετε σχετικά με την ιστοσελίδα ή τη διαδικασία παραγγελίας – είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!

Πότε αποκτάτε νέο απόθεμα συγκεκριμένου προϊόντος;

Δυστυχώς, δεν είμαστε σε θέση να σας πούμε εκ των προτέρων, όταν ένα προϊόν θα αντικατασταθεί εκ νέου. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις σελίδες των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και το ενημερωτικό δελτίο μας για ενημερώσεις στοιχείων. Συνιστούμε επίσης να ελέγξετε το ημερολόγιο έκδοσης .

Γιατί δεν μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στο καλάθι;

Λοιπόν, αυτό είναι ενοχλητικό. Εάν δεν μπορείτε να προσθέσετε ένα διαθέσιμο προϊόν στο καλάθι, ίσως το στοιχείο ή το μέγεθος που σας ενδιαφέρει να εξαντληθεί, αλλά ο ιστότοπος εξακολουθεί να μην εμφανίζει την ενημέρωση του αποθέματος. Αυτό γενικά συμβαίνει μόνο με πολύ δημοφιλή αντικείμενα τα οποία πωλούνται πολύ γρήγορα και παράγουν ένα τεράστιο ποσό επισκέψεων στον ιστότοπο σε σύντομο χρονικό διάστημα, χωρίς να δοθεί χρόνος στο σύστημα για ανανέωση. Αν συμβαίνει αυτό, δοκιμάστε να αγοράσετε το στοιχείο ξανά αργότερα ή επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματά μας!

Δεν έλαβα email για να επιβεβαιώσω την παραγγελία μου! Ήταν επιτυχής;

Πρώτα, βεβαιωθείτε ότι το e-mail δεν έχει καταλήξει στα ανεπιθύμητα ή τους ανεπιθύμητους φακέλους του λογαριασμού email σας. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης παραγγελίας ή υποψιάζεστε ότι έχετε κάνει λάθος στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας, προχωρήστε και επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών για βοήθεια!

Παπούτσια Γυναικεία - Ανδρικά | BellaScarpa.gr